FAQ

Is bestellen bij Koopshop veilig?

Koopshop gaat altijd zorgvuldig om met je persoonlijke gegevens. Dit houdt in dat wij je gegevens uitsluitend gebruiken voor de levering van je bestelling, het nakijken van betalingen en promotionele doeleinden (zoals het versturen van de nieuwsbrief).
Je persoonlijke gegevens worden via een beveiligde verbinding verwerkt.

Kan ik mijn bestelling zelf komen afhalen?

Producten zijn op afspraak af te halen in onze magazijnen , afspraak te maken via : klantendienst@koopshop.be

Ik heb een bestelling geplaatst, maar ik heb nog geen bevestigingsmail ontvangen over mijn bestelling. Wat moet ik doen?

Controleer eerst of je het juiste e-mailadres heeft ingevoerd. De orderbevestiging wordt altijd verzonden naar het e-mailadres dat is opgegeven bij het bestellen en / of dat is opgeslagen in je account.
Als dit e-mailadres correct is, controleer best of je orderbevestiging in de spam zit.

Eens dat je geregistreerd bent op onze webshop, kan je je account raadplegen in onze online shop met een overzicht van al je bestellingen.
Indien je je bestelling niet kan terugvinden en als je nog geen bevestigingsmail hebt ontvangen, neem contact op met onze klantenservice op klantendienst@koopshop.be.

Kunnen jullie aangeven wanneer mijn bestelling wordt bezorgd?

Vrijwel alle artikelen zijn voorradig en worden binnen 5 dagen geleverd.

Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen terwijl de levertijd is verstreken. Wat nu?

U ontvangt je bestelling doorgaans binnen de opgegeven termijn .
Dit is een indicatie en géén fatale termijn. De werkelijke levertijd kan afwijken door onvoorziene omstandigheden tijdens het verzendtraject .
Wanneer de levering niet binnen de opgegeven termijn is geleverd  kan je contact met ons opnemen per e-mail klantendienst@koopshop.be. Wij zullen dan zo snel mogelijk uitzoeken wat de reden is van de vertraagde levering en zo nodig actie ondernemen om je alsnog het product te leveren.

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben op het moment van levering?

In het geval dat je niet aanwezig bent op het aangegeven adres op het moment van de afgesproken bezorging, ga je met onze bezorgdienst een nieuw tijdstip moeten afspreken. Dit kan een extra kost voor de klant met zich meebrengen.

Je kan ook zelf komen ophalen in ons magazijn, na afspraak via mail :klantendienst@koopshop.be

Wat zijn de betalingswijzen in de online shop?

Koopshop biedt je verschillende manieren van betalen:
MisterCash, Belfius Direct Net, KBC -Betaalknop, ING, Visa of MasterCard.

Hoe zit het met de btw? Zijn de getoonde prijzen inclusief BTW?

Ja, al onze prijzen in onze webshop zijn inclusief BTW.
Op het besteloverzicht en in je orderbevestiging kan je het bedrag exclusief BTW en het totale BTW-bedrag zien.
Deze gegevens zijn vooral handig voor zakelijke klanten.

Wat zijn de verzendkosten?

Verzendingen binnen vlaanderen worden vanaf 750,00 € zonder transportkost geleverd

Hoe kan ik een geplaatste bestelling annuleren?

Een bestelling kan enkel geannuleerd of gewijzigd worden binnen een termijn van max 24 uur Na bestelling.
Je dient dus binnen 24 uur contact met ons op te nemen per mail op klantendienst@koopshop.be om de wijziging of annulering door te geven.

Ik wil een artikel retourneren. Wat moet ik doen?

Producten kunnen enkel geretourneerd worden in de originele gesloten verpakking , onbeschadigd en na het voorleggen van de originele factuur.

Retour kan tot maximum 7 dagen na de levering en na melding via mail met de reden van retour. Retour verzendingen kunnen enkel uitgevoerd worden door een door ons aangestelde transporteur , verzendkosten zijn ten laste van de klant als ook een behandelingskost van 5% van het originele factuur.

Terugbetaling wordt binnen 15 dagen na ontvangt van een onbeschadigd produckt op de rekening van de klant overgeschreven. Cash is niet mogelijk.

ADRES VOOR RETOURZENDINGEN:

Fortsesteenweg 34/024, 2860 Sint Katelijne Waver.

Adres

Fortsesteenweg 34/024
2860 Sint Katelijne Waver.

Contact

 +32 473 47 41 47