FAQ

Is bestellen bij Koopshop veilig?

Koopshop gaat altijd zorgvuldig om met je persoonlijke gegevens. Dit houdt in dat wij je gegevens uitsluitend gebruiken voor de levering van je bestelling, het nakijken van betalingen en promotionele doeleinden (zoals het versturen van de nieuwsbrief).
Je persoonlijke gegevens worden via een beveiligde verbinding verwerkt, te herkennen aan ‘https’ in de adresbalk.

Kan ik mijn bestelling zelf komen afhalen?

Nee dat is niet mogelijk. Koopshop beschikt niet over een fysieke winkel.
Al onze producten worden opgestuurd vanuit ons magazijn.

Ik heb een bestelling geplaatst, maar ik heb nog geen bevestigingsmail ontvangen over mijn bestelling. Wat moet ik doen?

Controleer eerst of je het juiste e-mailadres heeft ingevoerd. De orderbevestiging wordt altijd verzonden naar het e-mailadres dat is opgegeven bij het bestellen en / of dat is opgeslagen in je account.
Als dit e-mailadres correct is, controleer best of je orderbevestiging in de spam zit.

Eens dat je geregistreerd bent op onze webshop, kan je je account raadplegen in onze online shop met een overzicht van al je bestellingen.
Indien je je bestelling niet kan terugvinden en als je nog geen bevestigingsmail hebt ontvangen, neem contact op met onze klantenservice op klantendienst@koopshop.be.

Kunnen jullie aangeven wanneer mijn bestelling wordt bezorgd?

Vrijwel alle artikelen in onze winkel zijn voorradig en worden binnen 5 dagen geleverd.

Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen terwijl de levertijd is verstreken. Wat nu?

U ontvangt je bestelling doorgaans binnen aanvullen uur /dagen .
Dit is een indicatie en géén fatale termijn. De werkelijke levertijd kan afwijken door onvoorziene omstandigheden tijdens het verzendtraject (het gaat hier met name om de afhandeling door aanvullen DHL/ Bpost / GLS).
Wanneer je na XXX aanvullen werkdagen je bestelling nog niet ontvangen hebt , kan je  contact met ons opnemen per e-mail klantendienst@obizsport.be. Wij zullen dan zo snel mogelijk uitzoeken wat de reden is van de vertraagde levering en zo nodig actie ondernemen om je alsnog het product te leveren.

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben op het moment van levering?

In het geval dat je niet aanwezig bent op het aangegeven adres op het moment van bezorging, ga je met onze bezorgdienst een nieuw tijdstip moeten afspreken.
Hiervoor zal je een leveringskost van 250 € moeten betalen.

Je kan dit ook zelf komen ophalen, na afspraak in ons magazijn. Je kan best hiervoor een mailtje sturen naar klantendienst@koopshop.be

Wat zijn de betalingswijzen in de online shop?

Koopshop biedt je verschillende manieren van betalen:
MisterCash, Belfius Direct Net, KBC -Betaalknop, ING, Visa of MasterCard.

Hoe zit het met de btw? Zijn de getoonde prijzen inclusief BTW?

Ja, al onze prijzen in onze webshop zijn inclusief BTW.
Op het besteloverzicht en in je orderbevestiging kan je het bedrag exclusief BTW en het totale BTW-bedrag zien.
Deze gegevens zijn vooral handig voor zakelijke klanten.

Wat zijn de verzendkosten?

Koopshop rekent voor verzendingen / leveringskosten binnen België:

  • Vlaanderen 50 km – gratis verzending
  • Buiten 50 km in enkel in Vaanderen – 100 €

Hoe kan ik een geplaatste bestelling annuleren?

Een bestelling kan geannuleerd of gewijzigd worden binnen een termijn van max 24 uur Na bestelling.
Je dient zo snel mogelijk contact met ons op te nemen per mail op klantendienst@koopshop.be om de wijziging of annulering door te geven.

Ik wil een artikel retourneren. Wat moet ik doen?

Het kan voorkomen dat je na ontvangst van je bestelling besluit het artikel toch niet te willen kopen. Je hebt dan de mogelijkheid om binnen 14 dagen een of meerdere artikelen te retourneren. Voor het retourneren van goederen gelden enkele voorwaarden.

Je hebt een bedenkperiode van 7 dagen om zonder opgaaf van redenen het product te retourneren, ingaande op de dag van ontvangst van het product. Je hebt vanaf het moment van de retourmelding nog 7 dagen de tijd om het product terug te zenden.

Het product mag niet worden gebruikt, niet beschadigd en moet het originele label hebben. Je product mag alleen worden vervangen na overlegging van een factuur of ander aankoopbewijs.

Voor het retourneren van de bestelling zijn de retourkosten voor je eigen rekening. Wij zullen het bedrag binnen 14 dagen crediteren.

Wij vergoeden al je betalingen, inclusief eventuele leveringskosten door ons in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop je ons de herroeping meldt. Tenzij wij aanbieden het product zelf af te halen, mogen wij wachten met terugbetalen tot wij het product hebben ontvangen of tot je aantoont dat je het product heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt.

ADRES VOOR RETOURZENDINGEN:

Fortsesteenweg 34/007, 2860 Sint Katelijne Waver.

Adres

Fortsesteenweg 34/007
2860 Sint Katelijne Waver.

Contact

 +32 473 47 41 47